27 Ekim 2015 Salı

Stresten Uzak - Müzik Tavsiyesi




Merhaba,


Günlük hayatımızda,  sürekli bir koşturma içerisindeyiz. Sürekli telaşlı ve stresliyiz. Eski işyerine devam ederken yolda günde 3-4 saat harcardım ve araba ile gitmediğim zamanlarda toplu taşıma araçlarında vaktimin çoğunu müzik dinleyerek, uyuyarak yada kitap okurken geçirirdim. Şuanki işimde yaklaşık olarak toplamda 1 saat arabada geçiriyorum ve trafik ve günün stresini üzerimden atmak için dinlendiren müzikleri dinlemeyi tercih ediyorum. Eğer klasik müzikten hoşlanırsanız size yukarıda resmi bulunan albümü tavsiye ederim. Bazen işyerindeki bilgisayarıma takıp dinlediğim de oluyor. Bence herkesin CD arşivinde olması gereken bir CD. Aşağıda detaylarına ulaşabilirsiniz. Ben CD'yi D&R mağazalarından satınaldım.


Stresten Uzak ~ Dinlendiren Klasikler... Artist Müzik tarafından yayınlanan ‘Stresten Uzak Dinlendiren Klasikler” albümü, müzikseverlere günün yorgunluğunu atarken eşlik edecek klasik eserleri 2 CD’de bir araya getiriyor.

25 eserin yer aldığı albümde, klasik müziğin en ünlü bestecilerinin en sevilen eserleri bir araya geliyor.

Dinlerken dinlendiren eserlerden oluşan albümde yer alan eserlerden bazıları; Pavane (Fauré), Für Elise (Beethoven), Air On The G String (Bach), Swan Lake ( Tchaikovsky), Nocturne (Chopin), Meditation from Thais (Massenet), Aranjuez (Rodrigo) vb.
       



http://www.artistmusic.com.tr/music.php?album_id=308


 

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos