10 Ekim 2014 Cuma

Bobbi Brown Renkli Nemlendirici


Merhabalar,
Yeni bir yazıyla karşınızdayım. Bugün sizlerle renkli nemlendirici hakkında bilgi vermek istiyorum. Hassas bir cildim olduğu için makyaj malzemelerimi kaliteli firmalardan seçiyorum. Bobbi Brown markasına da ayrı bir sempatim var. Bu ürünü Bağdat Caddesi şubesinden satın almıştım. Rengini sevdim uygulaması yapısı dokusu çok güzel ama benim acayip bir koku takıntım var. Koku hassasiti olanlar bu üründen uzak dursunlar derim. Plastik andıran bir kokusu var. Eşim de ne zaman sürsem sen bir garip plastik kokuyorsun diyip durdu. Ürün güzel bir ürün ama ben kokusu yüzünden kullanamadım:( Biraz üzüldüm çünkü tuzlu bir fiyata sahip bir ürün.


P.S: Bu ürüne tekrardan şans vermek istedim tekrar denediğimde bendeki ürünün bozuk olduğuna kanaat getirdim. Keşke fişini atmasaymışım:(





Sevgiler,

Canan B



Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos