18 Şubat 2012 Cumartesi

Güzel Bir Haftasonu



Merhaba,

Şu sıralar iş hayatım özel hayatım oldukça yoğun. Sürekli koşturmaca içerisindeyim. Haftasonlarını çok seviyorum. Böyle cumartesi günü kendime ve sevdiklerime vakit ayırmayı çok seviyorum. Kendimi tazelenmiş hissediyorum. Bu arada iş yerine yakın eczaneye gittim geçmek bilmeyen öksürüğüm için. Neyseki verdiği şurupla bir nebze azaldı öksürüğüm. Sağlık gerçekten çok önemli. Benim bugün sizlerle paylaşmak istediğim diğer konu ise, bugünlerde özellikle kış mevsiminde olduğumuzdan mıdır bilinmez gözlemlediğim kişiler bunalım bir ruh halinde. İnsanların yaşama sevinçleri yok. Yüzler hep asık, mutsuzluk ifadesi, sürekli söylenme, şikayet etme halindeler. Özellikle insan odaklı bir işte çalıştığım için, insanlar bizim için çok önemli. Hepimizin bir günü diğer gününe uymuyor. İstanbul gibi bir metropolde yaşıyoruz sürekli stres koşturmaca içindeyiz. İş hayatı stresli maalesef ki. Birçoğumuz havasız, sağlıksız plazalarda kapalı alanlarda çalışıyoruz, işe gidip gelmek için saatlerde yollardayız, için özü zor bir dünyada yaşıyoruz. Ama her ne kadar zor olursa olsun pozitiflik bizim elimizde. Öyle insanlarla karşılaşıyorum ki asansöre bindiğinizde size günaydın, iyi günler demeyen profiller. Dudaklarından çıkacak bir kelimeye bakar, o kadar da zor değil. Lütfen yapmayın, etmeyin. Gülümsemek kadar güzel bişi yok bence. Bir gülümsemeyle karşınızdakine pozitif enerji veriyorsunuz. Bu konu hakkında daha detaylı bir yazı yazacağım çünkü bu konuda çok doluyum sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu arada havalar soğuk ama alın sevdiklerinizi yanınıza haftasonunun keyfini çıkarın. Hepinize iyi haftasonları.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos