18 Şubat 2012 Cumartesi

İyi Beslen Mutlu Yaşa





Ancak haftasonu TV izlemeye vakit bulabiliyorum bu vakitlerde de kaliteli öğretici eğitici programlara  yer veriyorum. Sizlerle bu yazımda Pazar günleri ShowTv'de yayınlanan İyi Beslen Mutlu Yaşa programından bahsetmek istiyorum. Program her pazar 14:00'te Show Tv'de ekrana geliyor. Programın sunucuları Murat Serezli ve Diyetisyen Ece Nevra Durukan sunuyor. Her hafta yeme içme sağlık konularında birbirinden profesyonel konukları oluyor ve beslenme konusunda faydalı bilgileri seyircileriyle paylaşıyorlar. Program dili çok keyifli bilgilenirken gerçekten sıkılmıyorsunuz. Sağlık ve beslenme herkes benim için çok önemli konular. Bu tarz programlar insana doğru beslenmeyi öğretiyor ve teşfik ediyor. Ben bu programı çok sevdim fırsat buldukça izlemeye devam edeceğim. Herkese tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos