13 Şubat 2012 Pazartesi

Sağlık


Şu son zamanlarda şirketlerde çalışan bir çok kişi kış aylarının gelmesiyle hastalıklarla boğuşuyor. Kimisi gripten  yada anjinden kırılıyor yatak döşek yatıyor yada kimisi kardan yağmurdan nasibini almış kayıp ayağını bacağını incitiyor. Burada bahsetmek istediğim en önemli faktör gerçekten sağlık. Sağlık işin içindeyken akan sular duruyor. Şu son zamanlarda havalar İstanbul'da dengesiz. Bir gün güneşli bir gün karlı. İnsan ister istemez etkileniyor. Zaten ofislerde toplu çalışma alanı olduğu için şirkette bir tane bile grip vakası olsa ister istemez diğer çalışanlar da bundan etkileniyor. Böyle dönüşüm şeklinde kişiler grip oluyorlar. Evet ben de bunlardan muzdaribim. Mikrop her yerde. Neyse bundan 1 ay önce acayip ağır grip oldum. Normalde grip pek olmam ama oldum mu da çok fena olurum bir de allerjik astım da etkileyince nefesim kesilir ki offf:(  Ben bu gribi 1 hafta evde yattım geçirdim. Neler almadım ki envai çeşit bitki çayları, taze sıkılmış meyve suları, ilaçlar. Yok ne alsanız da geçmiyor bu illet. Tek çaresi yatak döşek yatıp terlemek ve uyumak sonra üstünü değiştirmek ve tekrar terlemek ve uyumak. Herneyse ben bu süreci atlattım. Ama atlatamadığım şey şu gıcık öksürük. Geçmiyor ne yaptıysam geçmiyor. Hayatımda içmediğim kadar öksürük şurubu içtim şu son 1 ayda. Zaten astımım olduğu için de nefes darlığı yapıyor. Astım ilacı da fayda etmiyor. Babamın bana özel getirdiği önceleri şifasına inanmadığım kafkas balını alıyorum ilaç niyetine. O da işe yarıyor ama sınırlı. A'dan Zye vitamin aldım vücudum zayıf düşmesin diye. Biliyorum çok fazla konuştum sıktım sizi ama şu öksürüğe çaresini bilen olursa bana bir haber etsin hayır duamı alır diyorum. Ve lütfen kendinize sağlığınıza dikkat edin.

Sevgiler

NOT: Aklıma gelmişken konuyla alakalı Barış Manço'nun bu şarkısını ekliyorum. Kendisini hatırlamış olalım.

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos