31 Mart 2016 Perşembe

Gebelik Eğitimi

Merhabalar,

Bugün sizlerle Gebelik Eğitimi'nden bahsedeceğim. İstanbul'da birçok özel hastane ücretsiz olarak gebelere bu eğitimi organize ediyor. Ben de Central Hospital Kozyatağı Hastanesi'ndeki eğitime kaydımı yaptırdım. Bu eğitim 6 saatlik bir eğitim. 12:00-18:00 arasında oluyor. Çocuk doktorundan, ebesine, aneztesi uzmanından, kadın ve doğum uzmanına doktor ve hemşirelerin katıldığı bir eğitim. İlk gebeliğim olduğu için benim için çok faydalı bir eğitim oldu. Hem bizleri çok iyi ağırladılar hem de güzel bir eğitim sundular. Kendilerine çok teşekkür ederim ve tüm anne adaylarına tavsiye ederim. Eğitime kayıt için hastanenin web sitesine giriş yapabilirsiniz. Unutmadan ekleyeyim eğitim sonunda sizlere katılım sertifikası da veriliyor:)




Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos