8 Aralık 2011 Perşembe

Avucunuzdaki Kelebek


Geçen sene bu zamanlar çok mutsuzdum çok umutsuzdum. Kendimi bıraksam depresyona girdi girecek bir durumdaydım. Sürekli evdeyim dışarı çıkmıyorum, kimseyle görüşmüyorum, telefonlara çıkmıyorum. Herneyse,  bir gün evden çıkmaya ikna oldum ve liseden çok sevdiğim canım arkadaşım Meltem'le görüştük. Kendisi çok iyi bir İk'cıdır. Sohbet ettik, yemekler yedik. Ünlü kitapçılardan birine girdik canım arkadaşım elime bir kitap tutuşturdu bu kitabı alıyorsun ve okuyorsun itiraz istemiyorum dedi. İşte Ahmet Şerif İzgören'le böyle başladı tanışıklığımız. Aldığım kitabın ismi "Avucunuzdaki Kelebek" . Tabi kitabı aldığım gün hemen bitirdim. Çünkü o kadar güzel ve akıcı bir diller yazılmış ki bitirmemek elde değil. Bu kitapta insan kendini sorguluyor ve yaşamın içindeki kaybolmuşluktan çıkıyor. Hepimizin zor dönemleri olmuştur. Ama bu tarz kitapları okuyarak yada iyi bir arkadaşın motivasonuyla daha kolay atlatılıyor. Sonradan Ahmet Şerif İzgören'in diğer kişisel gelişim kitaplarını edindim ve okumaya devam ediyorum.  Avucunuzaki Kelebek kitabı içeriği:

Avucunuzdaki Kelebek
Gelecek Hayaliniz
Hayat Amacınız
Değerleriniz
Hedefleriniz
Yaratıcılık
Mücadele Ruhu

Avucunuzdaki Kelebek kitabını okumanızı tavsiye ederim:)

3 yorum:

İstanbul istasyon dedi ki...

bende sana henri charriere den kelebek adlı romanı öneriyorum...

Unknown dedi ki...

Serhat Bey,

Öneriniz için teşekkür ederim. En kısa zamanda bahsettiğiniz kitabı temin edeceğim:)

Adsız dedi ki...

sebep sonucunu verirmisiniz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos