24 Kasım 2011 Perşembe

www.kaynagiminsan.com




2 gündür yazı yazamıyorum çünkü yüksek lisans eğitimimde sınav telaşındaydım. Bir önceki yazımda İngiltere'deki anılarımı paylaşacağımı söylemiştim ama o yazıyı biraz ertelemeye karar verdim. Bugünkü yazım bana blog yazmam için teşvikte bulunan yol göstericim Sayın İpek Aral Kişioğlu hakkında olacak.

İnsan Kaynakları alanında internetten araştırma yaparken tesadüfen kendisinin blogunu keşfettim. www.kaynagiminsan.com İpek Hanım'ın sitesinde insan kaynakları ve kişisel gelişimle ilgili geniş kapsamlı çalışmaları bulunuyor. Yazım dili çok sıcak sanki kendinizi sizinle sohbet ediyor gibi hissediyorsunuz, bilgilendirici ve yol gösterici. İnsan Kaynaklarıyla ilgili kendisinin hazırlamış olduğu çok güzel videolar var. Ben izlerken büyük keyif aldım ve bilgilendim. Kariyerini İnsan kaynakları alanında yapmak istediğim için ondan öğreneceğim çok şey olduğunu düşünüyorum. Sadece İnsan Kaynakları alanında kariyer yapmak isteyenlere değil iş arayışında olan herkesin kendinde bir şey bulacağı güzel bir portal www.kaynagiminsan.com.
İpek Hanım'a böyle güzel bir bilgi ve paylaşım ortamını bizlere sunduğu için ayrıca beni yazmaya teşvik ettiği için çok teşekkür ediyorum. Umarım bir gün kendisiyle yüz yüze görüşme fırsatını bulurum :)
Keşke her İK'cı İpek Hanım gibi bilgi ve tecrübelerini paylaşsa ne güzel olur değil mi? www.kaynagiminsan.com

2 yorum:

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Sevgili Canan,

Kaynağım İnsan'a blogunda yer verdiğin için çok teşekkür ederim. Yazılarını takip edeceğim :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler İpek Hanım, umarım bir gün bende sizin gibi bir İK'cı olabilirim. Beni onurlandırdınız.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 

Başka Bir Anne Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos